Banners Broker Team Sverige

Banners brokers

Publicerad 2012-07-13 08:38:11 i Ekonomi,

Vägen mot FRAMGÅNG!

Här kommer info om vägen till framgång!

BANNERS BROKER


Jag blev tipsad av en svensk på ett forum om detta otroliga program.

Efter några timmars läsande och youtube tittande så hoppade jag på tåget in i programmet Banners broker!
http://www.bannersbroker.com/Rickard112

Jag läste och såg att det bästa med att börja tjäna pengar och få sitt konto att växa snabbas var att köpa ett så kallat start paket med paneler för 415$ i det så ingår gul,lilla,blå och grön pannel.
Du kanske undra vad paneler är?
Det funkar så här att du äger en panel och en panel är som en banner plats, Företag som vill göra reklam vill då hyra din banner plats (Panel) när dem hyr den platsen så tjänar du då pengar på din panel. Men du behöver inte göra något jobb att hyra ut allt det gör Banners Broker till dig. det ända du behöver göra är att logga in lite då och då och se hur det går med dina paneler.

Värdet på panelera.
Gul panel kostar 10$ växer till 20$

Lila panel kostar 30$ växer till 60$

Blå panel kostar 90$ växer till 180$

Grön panel kostar 270 växer till 540$

Som ni ser så dubblas varje panel så köper du en panel så kan du sen få den att bli två paneler när den är klar eller så återköper du bara en panel och får ut resten i pengar.

Har nu varit med i Banners Broker sen den 13-Juni så 30dagar
och mitt konto ser ut så här just nu.
https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3431912/images/2012/30dagar_4fffc192e087c343050008e5_thumb.jpg

Det är helt otroligt hur fort det går har redan tjänat in det jag satsat på 30dagar!

Vill ni själva börja tjäna pengar med Bannars Broker så kan ni gå in på min länk
http://www.bannersbroker.com/Rickard112

Jag kommer hjälpa dig med alla frågor och funderingar på väggen till toppen av pengar berget!
Vill du nå det också?
Så tveka inte!
http://www.bannersbroker.com/Rickard112

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela